Condance
Moderator: Moderators
Je mag zelf weten of je het gaat/laat repareren. Het geld dat je krijgt is eigenlijk de waardevermindering van de auto. Als je dat voor lief neemt en doorrijdt met schade is dat aan jou.
Verzekeringen sturen er meestal wel op aan dat je laat repareren, sommigen doen zelfs ronduit moeilijk. Maar verplichten kunnen ze jou niet.
Verzekeringen sturen er meestal wel op aan dat je laat repareren, sommigen doen zelfs ronduit moeilijk. Maar verplichten kunnen ze jou niet.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
-
- Pilot
bramx3 schreef:das minder van de schade man
houd er wel rekening mee dat die bumper slecht kan passen.
heb al een paar van die bumpers gezien , die absoluut geen goede pasvorm hadden.
En dan druk je het nog heel zacht uit! Alleen die bumper monteren en pas maken (als je dat zelf niet kan) ben je al een paar honderd eur voor kwijt, dan moet ie ook nog gespoten worden en je moet uitkijken voor nieuwe verlichting.
Zoals je hoort heb ik hem zelf ook

Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Bedankt voor jullie reacties!
De man van het schadebedrijf zei vanmiddag al dat ik ervoor kan kiezen om hem daar te laten maken, dan kost het taxeren niks, maar als ik de reparatie zelf wil uitvoeren of door wil rijden met de schade kost het taxeren 100,-.
Waarschijnlijk probeer ik zoveel mogelijk zelf te repareren, alles wat ik dan bespaar is mooi meegenomen
De man van het schadebedrijf zei vanmiddag al dat ik ervoor kan kiezen om hem daar te laten maken, dan kost het taxeren niks, maar als ik de reparatie zelf wil uitvoeren of door wil rijden met de schade kost het taxeren 100,-.
Waarschijnlijk probeer ik zoveel mogelijk zelf te repareren, alles wat ik dan bespaar is mooi meegenomen

- mazdamaster
- Pilot
Condance schreef:Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je geld terug krijgt van de verzekering?
lig er aan hoe je verzekerd bent. als je all-risk bent dan zou je het gelijk moeten krijgen.
ik heb eens een auto total los gereden, door andermans schuld en dat duurde 3 maanden..
Ik hoop voor je dat je niet zo lang hoefd te wachten.