hallo
Moderator: Moderators
-
- Super-Pilot
- Contacteer:
je haalt om te beginnen je radio en slede uit dat kapje.
in het bovenste spijltje ( boven de schuifjes ) zitten 2 schroeven.
als je je asbak er uit pakt , zie je 2 schroeven.
dan trek je de zak van de schakelpook omlaag en draai je de pook los.
links en rechts tussen de stoelen zitten 4 schroeven op de armsteun , deze moet los.
als je deze hebt verwijderd , dan moet je nog 2 schroeven links en rechts los draaien van de kap waar de asbak in zit.
en ook nog 2 drukkers.
als je deze kap hebt verwijderd , kun je voorzichtig het kapje los trekken waar je radio in zit ( deze zit vast met een klik systeem. )
in het bovenste spijltje ( boven de schuifjes ) zitten 2 schroeven.
als je je asbak er uit pakt , zie je 2 schroeven.
dan trek je de zak van de schakelpook omlaag en draai je de pook los.
links en rechts tussen de stoelen zitten 4 schroeven op de armsteun , deze moet los.
als je deze hebt verwijderd , dan moet je nog 2 schroeven links en rechts los draaien van de kap waar de asbak in zit.
en ook nog 2 drukkers.
als je deze kap hebt verwijderd , kun je voorzichtig het kapje los trekken waar je radio in zit ( deze zit vast met een klik systeem. )
bramx3 schreef:aah , kijk , dus niet zo een groot probleem
was het nog gelukt om het kachel paneel zelf los te halen ?
dat paneel zit vast met voorkant 2 parkers en stekker achterkant ,maar als ik hem eruit wil halen moet ik al de 4 {kabels??} loshalen en heb er maar 1 nodig dus vandaar morge ff zoekken en komt goed kan ik metteen ff lampie vervangen,en achter de pook en armsteun laten zitten,kon er zo ook bij . het was gewoon een soort binnen buiten kabeltje maar dan massief de binnekabel wel plat erin liggen maar is te doen dank u

- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot