motor loopt naar mijn idee goed alleen krukaspoelie is van de week kapot gegaan dus die wordt vervangen aanstaande week. ik heb er 5 w 30 olie in zitten nu en dat slurpt die op als een gek ( tijdens koude start rookt die aardig). heb pas wel een compressiemeting laten doen en die leek mij mee te vallen:
cyl 1: 12 bar
cyl 2: 11,5 bar
cyl 3: 10,5 bar
cyl 4: 10,5 bar
cyl 5: 12 bar
cyl 6: 12 bar
nu beginnen de homokineeten ook te rammelen en het druklager van mijn koppeling suist ook op moment dat die in de versnelling of vrij staat.
ook zitten er een paar roestplekjes aan.

Shot at 2011-05-15

Shot at 2011-05-15

Shot at 2011-05-15

Shot at 2011-05-15
de onderkant van de auto is volgens een maat van me ( automonteur geweest) nog wel goed
nou is dus simpelweg de vraag: is het het waard om deze punten aan te pakken en behandelen of is het een aflopende zaak en kan ik beter wat anders zoeken?