Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.
Moderator: Moderators
-
turbulence
- Super-Pilot

- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
-
Contacteer:
Bericht
door turbulence »
Sjuul schreef:Spul wat ik heb gebruikt lijkt daar wel een beetje op

het glee lekker

OMG...

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
V6peter
- Super-Pilot

- Berichten: 1551
- Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
- Locatie: Veenendaal
-
Contacteer:
Bericht
door V6peter »
Ik hou niet zo van dat spul...
Gewoon je best doen en anders flink tuffen...

-
MarcX3
- Super-Pilot

- Berichten: 1793
- Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
- Locatie: omgeving v Doetinchem
-
Contacteer:
Bericht
door MarcX3 »
V6peter schreef:Ik hou niet zo van dat spul...
Gewoon je best doen en anders flink tuffen...

ach wat niet rekt scheurt wel he

Driven by a sixpack
-
martinenijenhuis
- Super-Pilot

- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
Bericht
door martinenijenhuis »
MarcX3 schreef:V6peter schreef:Heb je de bussen die door de rubbers glijden wel even lekker schoongemaakt en ingesmeerd met kopervet?
Als die vuil zijn en stroef worden willen ze ook nog weleens vast gaan zitten.
dat zijn die geleidebussen waar hij t over had
moet je niet met kopervet insmeren want dan gaan de rubbers kapot, maar met speciaal remmenvet. werkt perfect

Rubber lost echt niet op van kopervet, aluminium word wel aangetast
Zelf zou ik ook 'remmen vet' gebruiken voor die geleidebussen.
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

-
MarcX3
- Super-Pilot

- Berichten: 1793
- Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
- Locatie: omgeving v Doetinchem
-
Contacteer:
Bericht
door MarcX3 »
martinenijenhuis schreef:MarcX3 schreef:V6peter schreef:Heb je de bussen die door de rubbers glijden wel even lekker schoongemaakt en ingesmeerd met kopervet?
Als die vuil zijn en stroef worden willen ze ook nog weleens vast gaan zitten.
dat zijn die geleidebussen waar hij t over had
moet je niet met kopervet insmeren want dan gaan de rubbers kapot, maar met speciaal remmenvet. werkt perfect

Rubber lost echt niet op van kopervet, aluminium word wel aangetast
Zelf zou ik ook 'remmen vet' gebruiken voor die geleidebussen.
Groetjes M&M
wat ik begrepen had schuurde de rubbers kapot doordat kopervet toch redelijk ruw is, maakt ook niet echt uit, ben toch al klaar met de remmen

Driven by a sixpack
-
martinenijenhuis
- Super-Pilot

- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
Bericht
door martinenijenhuis »
vet is niet ruw natuurlijk, maar idd jij bent al klaar
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

-
BlackSheep
- Super-Pilot

- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Bericht
door BlackSheep »
MarcX3 schreef:V6peter schreef:Ik hou niet zo van dat spul...
Gewoon je best doen en anders flink tuffen...

ach wat niet rekt scheurt wel he

ja idd en hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul

-
turbulence
- Super-Pilot

- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
-
Contacteer:
Bericht
door turbulence »
ok ok...
stelletje marc dutrouxtjes...
laten we het maar weer gewoon hebben over remmerij ok

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
WhiteFinish
- Supporting Member

- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
-
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish »
Dat remt toch ook

, af en toe zelfs een slipcurses nodig
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences