Witte lampjes voor de knipperlichten (in m'n nieuwe altezza's) vervangen
door oranje lampjes.
Korte samenvatting:
Nou ik heb net effe lekker met de handjes gewerkt, heb scheldwoorden geroepen die ik zelf niet eens kon maar na ongeveer 1 uurtje zitten er oranje lampjes als knipperlicht in men nieuwe altezza's....

Ik dacht na het eruit halen van de achterlichtunits (die er zeer makkelijk uitgingen, vond Dennis (Blacksheep) ook) woensdagavond dat dat mij ook wel zou lukken in m'n eentje bij de altezza's

Er was geen beweging in te krijgen en durfde niet te hard te trekken bang dat ik iets kapot trok.
Uiteindelijk toch maar Dennis effe gebeld

Nou ik met geweld...... uh ik bedoel beleid eraan trekken in inderdaad het bovenste bevestigingspunt schoot los

Maar de lamp was iets naar beneden geschoven dus ik probeer hem recht te duwen... en jawel hoor PLOP bovenste bevestigingspunt weer vast.................

Trek, trek, trek, zeer hard trekken, PLOP tok..tok.tok...tok........
Ik had de unit eindelijk eraf maar jawel hoor onderste bevestigingspunt afgebroken en lag ergens bij de overburen (schoot ongeveer met mach 12 los

Lampje rechts vervangen en inderdaad mooi oranje licht

Maar je hebt 2 lampenunits......

Dus 1ste weer mooi netjes vastgezet, maar het zal ook weer eens niet er zat nog speling op

Maar nu het terugzetten van de rechterunit, en geloof me Dennis loog niet, dat was ****

Nou daarna hetzelfde gedaan bij de linkerunit (die al 1 klemmetje armer was) en na alles vastgeschroefd te hebben zit die ook weer muurvast (met 2 missende klemmetjes).

Conclusie : Mocht iemand bij het eruit halen van z'n lampenunits de unit er ook niet vanaf krijgen raad ik je aan het kapje eraf te schroeven en hem eraf te schuiven, en bij de montage gewoon het buitenste klemmetje weg te laten!