stuurbekrachtiging
Moderator: Moderators
stuurbekrachtiging
Mijn stuurbekrachtiging is verrot volgens mij...
Heb zaterdag me mx3 tje gekocht alleen was die niet helemaal koud met het testen enzo helaas...
Nu kwam ik er gister achter dat als ik hem koud start en ik ga sturen in lage snelheid of stilstaand dat er een knarsent geluid tevoorschijn komt heel erg irritant!En als de auto warm is doet die het bij helemaal uitdraaien van het stuur alleen...
ik d8 dus zelf moet een goeie pomp hebben klopt dat een beetje of is het een ander bekent voorkomen..
Heb zaterdag me mx3 tje gekocht alleen was die niet helemaal koud met het testen enzo helaas...
Nu kwam ik er gister achter dat als ik hem koud start en ik ga sturen in lage snelheid of stilstaand dat er een knarsent geluid tevoorschijn komt heel erg irritant!En als de auto warm is doet die het bij helemaal uitdraaien van het stuur alleen...
ik d8 dus zelf moet een goeie pomp hebben klopt dat een beetje of is het een ander bekent voorkomen..
-
- Super-Pilot
@marcel :ja bij veerpootbrug ken niet plaatse precies waar maar aan de linker kant en het is echt soort knarsent geluid bij helemaal uitdraaie en als je klein beetje stuurd doet ie kloppen en als ik dan niet stuur doet ie soms ook knarsen(ratelen)..
@john
Jah das ook wel goed idee zit wel voldoende olie in weet alleen niet of het de goede olie is.miss moet er wel dunnere in...Ga dat zoiezo ff doen..
@john
Jah das ook wel goed idee zit wel voldoende olie in weet alleen niet of het de goede olie is.miss moet er wel dunnere in...Ga dat zoiezo ff doen..
-
- Super-Pilot
marcel v6 schreef:Dus als je nieuwe olie erin doet is het geklop weg dus?
Als het aan de olie ligt wel, Als je je stuur helemaal draait hoor je ook een knarsend geluid. Dat is dood normaal.
Als je dat geluid hoort als je niet voluit stuurt dan is er waarschijnlijk wat met je olie.
Te weinig of hele oude olie enz.

-
- Pilot
Om de stuurbekrachtigingsolie te verversen hoeft ie niet op de brug
Laat meteen je homokineten nakijken, deze kunnen ook voor een hoop gekraak zorgen. Mischien dat de hoezen daarvan gescheurd zijn, vervang ze dan meteen! En niet met gewoon vet invetten maar met homokineten vet.
Suc6

Laat meteen je homokineten nakijken, deze kunnen ook voor een hoop gekraak zorgen. Mischien dat de hoezen daarvan gescheurd zijn, vervang ze dan meteen! En niet met gewoon vet invetten maar met homokineten vet.
Suc6
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.