LPG Landi Lsi in een V6
Moderator: Moderators
LPG Landi Lsi in een V6
Hoi, iemand ervaring met Landi LSI G3 installatie in een V6?
http://www.luccio.nl/html/modernsys.htm
Dit is een sequentieel systeem en kost zo`n beetje 2300 eurie compleet met inbouw e.d. Het is een ringtank van 55L
Ik vraag dit omdat ik vanwege omstandigheden zo`n beetje 20k per jaar ga rijden met m`n V6.
Een andere optie is verkoop maar ja, hij is uit `98 met nog geen 67000km op de teller en dat is dus ook weer zonde.
Hoe denken jullie hierover?
http://www.luccio.nl/html/modernsys.htm
Dit is een sequentieel systeem en kost zo`n beetje 2300 eurie compleet met inbouw e.d. Het is een ringtank van 55L
Ik vraag dit omdat ik vanwege omstandigheden zo`n beetje 20k per jaar ga rijden met m`n V6.
Een andere optie is verkoop maar ja, hij is uit `98 met nog geen 67000km op de teller en dat is dus ook weer zonde.
Hoe denken jullie hierover?
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Ik rij zelf een 1.6 (98 ) met LPG G3, en ben er zeeeer tevreden over.
Persoonlijk vind ik dat hij een stuk rustiger rijd op gas.
Ik heb vorig jaar op Automaxx een dyno run laten doen.
Hierbij waren de resultaten 123 pk op benzine en 113 op LPG. Hierbij zat het verschil eigenlijk alleen in de hoge toeren.
Ik kan dus zeggen dat ik er erg tevreden over ben, vooral als ik weer moet tanken
Het maakt totaal niet uit of je een 1.6 / 1.8 of een 2.5 hebt. Je vervangt alleen de soort brandstof, verder verandert er niets. behalve je uitgaven aan brandstof
Persoonlijk vind ik dat hij een stuk rustiger rijd op gas.
Ik heb vorig jaar op Automaxx een dyno run laten doen.
Hierbij waren de resultaten 123 pk op benzine en 113 op LPG. Hierbij zat het verschil eigenlijk alleen in de hoge toeren.
Ik kan dus zeggen dat ik er erg tevreden over ben, vooral als ik weer moet tanken

Het maakt totaal niet uit of je een 1.6 / 1.8 of een 2.5 hebt. Je vervangt alleen de soort brandstof, verder verandert er niets. behalve je uitgaven aan brandstof

- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Ik heb hem zo gekocht, maar is denk ik niet standaard door mazda geleverd.
Is idd een aardige duit om hem te laten inbouwen. Maar je gaat er ook aardig mee bezuinigen. plus dat lpg een hele schone brandstof is, je blok zal ook lang kunnen meegaan. Ik heb er nu ruim 220.000 opstaan en heb zolang ik hem heb nooit een probleem mee gehad.
Is idd een aardige duit om hem te laten inbouwen. Maar je gaat er ook aardig mee bezuinigen. plus dat lpg een hele schone brandstof is, je blok zal ook lang kunnen meegaan. Ik heb er nu ruim 220.000 opstaan en heb zolang ik hem heb nooit een probleem mee gehad.