Pagina 2 van 5
					
				
				Geplaatst: 28 nov 2004, 18:56
				door martinenijenhuis
				Zo zijn de regels nou eenmaal, er zijn wel meer dingen met
de APK waarvan ik weleens denk; waar hebben we het
over!  

  Oftewel je lampen zullen toch op O moeten staan!
Groetjes M&M
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 nov 2004, 20:02
				door Marcel_mx3
				martinenijenhuis schreef:Zo zijn de regels nou eenmaal, er zijn wel meer dingen met
de APK waarvan ik weleens denk; waar hebben we het
over!  

  Oftewel je lampen zullen toch op O moeten staan!
Groetjes M&M
 
Wat je wel kan doen is eens kijken hoe die schakelaar werkt....
Waarschijnlijk is die schakelaar een soort regelbare weerstand...
Meet dan even wat hij doet in stand 1 en zet er zelf een weerstandje bij  
 
Op die manier lijkt het of de schakelaar in stand 0 staat, en is het zoals jij zgt dus goed volgens de keurmeester..
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 nov 2004, 20:13
				door mx3freak
				als ie gewoon ff goed afgesteld word ben je van het hele probleem af...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 nov 2004, 20:15
				door Marcel_mx3
				Maar dat werkte niet meer...
hun hebben alleen bij de koplamp zelf lopen kutten, maar dat werkte niet, ze konden draaien wat ze wilden.. volgens hun was de regelaar stuk.. 
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 nov 2004, 21:35
				door crazyarjan
				als je de koplamp niet meer bij kunt stellen aan de koplamp zul je of op zoek moeten gaan naar een andere koplamp of deze zien te repareren
zo simpel is het dat knopje binnen in doet er niet toe als die op  NUL staat en je stelt ze goed af kan meneer de steekproefcontroleur je niks maken
dus zal die monteur daar ook niet wakker van liggen
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 nov 2004, 10:09
				door skielder
				ik had een week de tijd zeiden ze.. wat nou als ik 2 weken later kom. dat maakt toch nix uit denks? aangezien ik het niet ga redden i.v.m. mijn remschijven die vervangen moeten worden
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 nov 2004, 22:18
				door crazyarjan
				als je je schijven moet vervangen maak je dan maar vast op voor een hels karwei
het losmaken van je glijbussen in je remklauw die zullen hoogstwaarschijnlijk ontiegelijk vast zitten
ik heb er ervaring mee
beste remedie is glijbussen verwijderen en de rubberenmanchet die om de blijbus zit goed schoonkemen en daarna met rubervet invetten
en de glijbussen zelf ook goed van roest en narigheid ontdoen
			 
			
					
				
				Geplaatst: 30 nov 2004, 08:59
				door hyperman
				crazyarjan schreef:als je je schijven moet vervangen maak je dan maar vast op voor een hels karwei
het losmaken van je glijbussen in je remklauw die zullen hoogstwaarschijnlijk ontiegelijk vast zitten
ik heb er ervaring mee
beste remedie is glijbussen verwijderen en de rubberenmanchet die om de blijbus zit goed schoonkemen en daarna met rubervet invetten
en de glijbussen zelf ook goed van roest en narigheid ontdoen
mee eens!!! ik ben er vorige week 2 avonden mee bezig geweest om mijn remmen te vervangen.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 30 nov 2004, 09:27
				door 2fast 2robbie
				kan ook mee vallen.
Ik haalde mijne er zo van af.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 30 nov 2004, 18:11
				door wes-mxje
				viel bij mij ook best mee had ze er ook zo af alleen terugzetten was wat moeilijker. de pennen waren wel wat geroest maar gewoon wat afgeschuurd en klaar.