een how to heb ik niet gemaakt maar het is echt niet zo moeilijk hoor
Ik zal het even kort uitleggen
stap 1: Koplamp afplakken met tape (geen ducktape, laat lijmresten achter)
En alles daarrond met plastiek of kranten afplakken.
stap 2: Even bekijken hoe laag je de booskijkers wil hebben en dan de polyestermatjes ongeveer in die vorm knippen.
stap 3: Polyester matje op de (afgeplakte) koplamp leggen en volledig doordrengen met polyesterhars die je aanbrengt met een kwast.
Terwijl de hars nog nat is leg je er alvast een 2e matje op en terug hars er op.
Ik heb 2 matjes gebruikt en dat was wel genoeg
stap 4: als de hars volledig is uitgehard neem je een stevig mes en snij je de resten wat weg (wel uitkijken dat je de koplamp niet beschadigd

)
Nu kan je ze wegnemen door voorzichtig met een mes tussen de tape en de booskijker te gaan en zo voorzichtig lostrekken.
stap 5: De resten die je met een mes of schaar niet weg krijgt slijp je het best even weg
stap 6: Heeeeeeel veel plamuren met polyesterplamuur uiteraard en schuren (beginnen met korrel 80 en zo fijner en fijner gaan tot het gewenste resultaat is bereikt
stap 7: Spuiten in de kleur van je wagen, laten drogen en genieten van het resultaat !!
Als iemand ze ook probeert te maken maak dan wat foto's en dan hebben we er misschien een How to bij. (Mijn pics vind ik niet meteen)
Grtz. Wim
ps: Het is toch wat langer geworden als ik had gedacht