Jaloers?? of wij hij ff stoer zijn??

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MX-3 Fusion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13

Jaloers?? of wij hij ff stoer zijn??

Bericht door MX-3 Fusion »

Vandaag had ik een verjaardag dus na afloop rij ik naar het ziekenhuis om even op bezoek te gaan.
Wat denk je wat er gebeurt?
Omdat het zo lekker weer was had ik lekker mijn ramen open.
Rij ik dus naar het ziekenhuis toe komt er een mafkees een beetje raar doen achter me. Beetje slingeren bumperkleve enzo maargoed ik doorrijden komt hij opeens naast me rijden doet zijn raam open die half verrot was en gooit zo een beker vol milkshake bij me naar binnen.
Alles zat gelijk onder die milkshake zooi. Schijnt grappig te zijn.
Maarja die mafkees gelijk als een speer ervandoor natuurlijk, ik erachter aan maar ja een mx-3 rij je er niet makkelijk uit he. ik scheuren kenteken genoteerd maar hij wou weg bij mij dus ging die allemaal rare manouvres uithalen om bij mij weg te komen zoals lekker hard door de berm rijden, door rood rijden, rechts inhalen van alles deed toen ie uit eindelijk lekker hard over drempel begon te gaan vliegen daar had ik geen zin in. mijn mx-3 moet goed verzorgd worden natuurlijk.
Maargoed kijk dus goed uit want strax rijd ie misschien wel een keer naast jou.
Wil je de foto's zien kijk ff op mijn profiel.[/img]
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

damn wtf :nut: gaat toch echt nergens meer over :x die gasten moeten ze afschieten, totaal geen respect voor anderen....
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Wat een mongool zeg !

Hopelijk kunnen ze hem achterhalen via het kenteken.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Brutus
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 244
Lid geworden op: 19 jan 2009, 22:56
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998

Bericht door Brutus »

He Kerel,

Wat een klote streek... Ik hoop voor je dat ze bij de politie wat kunnen doen.

Ik hoop niet dat dit een rage of iets gaat worden want dan kun je binnenkort alleen nog met je raam dicht rijden.

Ik durf het ook bijna niet te vragen maar wat was de afkomst van deze gasten ?

Greetz Brutus
Gebruikersavatar
MX-3 Fusion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13

Bericht door MX-3 Fusion »

ja het gaat inderdaad echt helemaal nergens over.
het waren gasten van buitenlandse afkomst.
hebben schijnbaar niks te doen dus gaan ze maar milkshakes gooien naar andere auto's waar wij zo zuinig op zijn.
maar ik was gisteravond gelijk naar de politie gegaan en hun geven het weerr aan de officier van justitie dus imprecipe doen ze er vrij weing mee.
maargoed ik ben een hele tijd bezig geweest om die zooi schoonte maken maar je krijgt het er heel moeilijk vanaf.
maar jongens wees dus voorzichtig en kijk goed rond want ik zou niet willen hebben dat die mafkezen bij een van ons nog een keer zo iets flikt.
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

wat een eikels!! :nut:

Maak het echt goed schoon, want er zit melk in en dat gaat echt stinken!

Haal de achterbank eruit, en maak hem met water en shampo schoon,
een spoel hem heel goed daarna af, met bijv een tuinslang of hoogedruk(niet te dicht erop) lekker veel water gebruiken!
Daarna ophangen en de natuur doet zijn werk, je heb dus een tijdje geen
achterbank, maar het is dan wel goed schoon ;)

Succes ermee

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
mx3hoogeveen
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 428
Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
Locatie: hoogeveen

Bericht door mx3hoogeveen »

wat een zielig volk stinkend van de jaloezie is dat gewoon wat een kut bericht maar toch netjes van je dat je je nog wel een beetje hebt kunnen inhouden;) zou zonde zijn als de bumpers er ook nog aflagen want dan lachen ze nog harder sommige mensen komen zo aan hun trekken dat blijkt wel weer

En mijn ervaring met milkshake is dat je het er haast niet meer uit krijgt uit je bekleding hou ons effe op de hoogte of de vlek er helemaal uit is en met wat je het hebt gedaan;)
Gebruikersavatar
MX-3 Fusion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13

Bericht door MX-3 Fusion »

Ja het is te zielig voor woorden maargoed.
Me achter bank is deeld van skyleer dus dat ging er nog wel redelijk vanaf alleen alles wat van stof was heb ik inderdaad is met een soppie goed schoongemaakt en daarna nog eens ff met een goede interieur spray kunnen weghalen.
maar me mx-3 moet in juni gekeurd worden en als dat gebeurt is dan haal ik me hele auto leeg en word alles mooi strak gemaakt.
Dus dan word me achter bank ook opnieuw gedaan. dus ik moet nog ffies een maandje wachten.
Gebruikersavatar
mx3hoogeveen
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 428
Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
Locatie: hoogeveen

Bericht door mx3hoogeveen »

ow kijk is aan top maarja blijft in en in triest hopen dat je die jongens nog een x tegen komt he:P
Gebruikersavatar
MX-3 Fusion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13

Bericht door MX-3 Fusion »

Ja ik hoop ze echt nog een keer tegen te komen ;)
Plaats reactie