Ik ben Harm ben 19 jaar en kom uit Best(bij Eindhoven) Ik werk als manager bij een ons alle bekende pizzaboer en sinds nu ongeveer 2 maanden blije mx-3 bezitter
Wou al een flinke tijd een mx-3 maar de cashflow wou nog niet meezitten.
Uiteindelijk heb ik er 1 gevonden, het is een blueish green 1.8 v6 amerikaanse import uit '92 geworden.

De lak is niet al te best. denk dat de vorige eigenaar niet zoveel vrienden had aangezien deze auto meer sleutels is tegengekomen dan zijn eigen.

Het plan is om eerst het interieur aan te pakken en daarna een spuiter op te gaan zoeken. Het begin van het interieur is gemaakt met het plaatsen van het facelift model dash (wat een pokke werk

Oud eruit

Nieuw erin daarbij ook gelijk het sportstuur gemonteerd + Tenzo pedalen en pookknop.

Originele hoedeplank was gebroken dus een stuk mdf en wat skaileer gehaald. Daarin verwerkt zit de funplate en de "tuning" stickers.

Onder de moterkap heb ik een K&N openluchtfilter gemonteerd.
Shortshifter moet nog ingebouwd worden net als de achterlichten, velgen komen morgen binnen

Bij het sleutel heb ik altijd de hulp van mijn "partner in crime" met zijn Honda civic eg

Ik sta natuurlijk open voor op en aanmerkingen en zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de vorderingen.