Zaterdag middag 1600 uur heb ik me auto bij de spuiter opgehaald na ruim 7 maanden. Om half 6 kwam DJ_MIKE me koplampen brengen en de vraag luide ''Ben je al lang bezig?''. Ik vertel hem wat ik in die tijd gedaan heb en hij vronst met wenkbrauwen. We mompellen wat en zeuren een beetje en komen vervolgens tot de conclusie dat het nog lastig gaat worden om het voor zondag af te krijgen. Ik spreek zachtjes de woorden ''Ik denk dat het niet gaat lukken'' uit. Waarop Claudia antwoord ''Ik weet het wel zeker''.
Oke, dit was de druppel voor mij

Ze moesten weer door en ik ben aan de slag gegaan. Met hulp van het broertje van me vriendin zijn we in één ruk door gegaan. ''Honger?'' was mijn vraag. ''Nee'' het antwoord en we gingen weer door. Om 200 uur stond de Mx-3 geheel in elkaar en kon de Mazda uit de garage.
Mx vol getankt, een bammetje gehaald bij de gouden M en door naar Almere voor een paar uurtjes slaap. De wekker ging immes weer om 7 uur
Ik wist dat MIKE om 8 uur zou vertrekken vanuit Amersfoort. Ik app hem dat ik op hem wacht bij de Shell op de A1. ''Is je auto klaar'' is het antwoord. ''Mwa'' het mijne
Ik hoorde ze aankomen en ik draai de snelweg op. Ik kom naast hem te rijden, er verschijnt een lach, met de mondhoeken tot aan de oren.
''WAT GAAT ME NIET LUKKEN!!!'' schreeuw ik in me auto en lach.
Ik was eindelijk voor het eerst dit jaar met me Mx. Het voelde lekker, ik was blij, en dood op
De dag was mooi en we hebben weer gelachen. Miste wel een paar mensen, maar diegene die wel waren. Bedankt