Het bleek helaas zeer moeilijk om de profielinformatie van de oude naar de nieuwe site over te zetten. Wij willen jullie bij deze dan ook vragen om je profiel informatie opnieuw in te vullen en bij te houden. Wij zullen deze informatie namelijk gebruiken voor de bordjes die bij de grotere meetings altijd naast de auto's staan.
Mocht je niet precies meer weten wat je in je profiel op de oude site had staan, stuur mij dan een PB. Ik heb namelijk toegang tot alle oude profielinformatie en kan het je zo toesturen.
Alvast bedankt,
De mazdamx-3.nl crew
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Een klein vraagje :), ik wil mijn profiel volledig invullen, maar ben bang dat ik wat van mijn auto af moet halen xD, als ik alles ingevuld heb en wil bevestigen krijg ik namelijk de melding dat ik maar 1000 tekens kan gebruiken, blijft dit zo? Aangezien we op de vorige site meer dan 1000 tekens konden gebruiken, thnx alvast :D!
Jeffmx-3 schreef:Een klein vraagje , ik wil mijn profiel volledig invullen, maar ben bang dat ik wat van mijn auto af moet halen xD, als ik alles ingevuld heb en wil bevestigen krijg ik namelijk de melding dat ik maar 1000 tekens kan gebruiken, blijft dit zo? Aangezien we op de vorige site meer dan 1000 tekens konden gebruiken, thnx alvast :D!
Ik heb de aantal in te voeren tekens verhoogd, je zult dit nu niet meer tegen komen denk ik.