ben nieuw hier!
En als nieuw lid, heb ik meteen een vraag voor jullie

Ik ben in het bezit van een mx-3 v6 uit 1992. Helaas heb ik vorige week de waterpomp mogen laten vervangen. Dat was een duur grapje...
Maar naast een mooie rekening had de garage nog meer slecht nieuws, namelijk een haperende luchtmeter. De klep die erin zit schijnt versleten te zijn en af en toe vast te hangen.
Ik heb last van pingelen van de motor (vorige week echt behoorlijk van 2000 toeren naar 300 of zo, aanhoudend toen ik voor een stoplicht stond; heel erg vervelend...) Bovendien houdt de motor in en filerijden gaat ook niet echt fijn. Auto remt opeens nogal af op de motor waardoor hij erg zenuwachtig is. Tevens hangt 's ochtends wel eens het gaspedaal vast. Door even door te trappen, voel ik duidelijk dat er iets los schiet.
Ik weet niet precies wat de nieuwprijs is van een luchtmeter maar mijn garage dacht aan een bedrag boven de 750 euro. Aangezien de auto nu al meer dan genoeg gekost heeft, ben ik op zoek naar 2de hands luchtmeter die nog niet versleten is. Heeft er iemand een tip waar ik deze kan vinden?
BVD,
Sven