Mijn volgende auto!?!
Moderator: Moderators
Mijn volgende auto!?!
Ik kwam vanmiddag mijn nieuwe auto tegen. Geen MX3 maar toch:
Een zwarte Ferrari 612 Scaglietti, zie voor foto mijn Hyves [url]hansvanasperen.hyves.nl[/url]
Welke is mooier van de twee?
Een zwarte Ferrari 612 Scaglietti, zie voor foto mijn Hyves [url]hansvanasperen.hyves.nl[/url]
er is maar één ding beter dan een mazda mx3 en dat is mijn vriendin (maar het is wel een close call ;-)
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: Mijn volgende auto!?!
ABG_mx3 schreef:Ik kwam vanmiddag mijn nieuwe auto tegen.
wat was er ook weer in dat liedje van marco borsato... iets van dromen nog wat

wel grappig, die ferrari heeft nog eens een x 6 cilinders meer als jou...wel de juiste kleur iig

mx is niet mooier als die 612, maar wel beter omdat het een mx is, en tenminste een betaalbare sportauto...

vind de scaglietti trouwens ook 1 van de minder mooie ferraris..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- NightQrawler
- Pilot
- kevinvandorst
- Co-Pilot
Re: Mijn volgende auto!?!
ABG_mx3 schreef:er is maar één ding beter dan een mazda mx3 en dat is mijn vriendin (maar het is wel een close call ;-)
SLIJMBAL!

Een mx-3 is inderdaad de beste betaalbare sportwagen van 'zijn' tijd. 'Zijn'bedoel ik niet denigrerend alleen de tijd haalt hem toch in. qua techniek dan, hij blijft mooi en tijdloos.
Maar wanneer money no object is, mag je bij mij toch echt wel een ferrari voor de deur zetten. En in het rijtje Ferrari 612 Scaglietti, Mercedes CLS, Maserati Qautroporte etc etc ( de 4deurs coupe's) staat de Scaglietti ook zeker hoog in mijn rijtje.
Maar het 'money is no object' statement geldt slechts voor een select gezelschap, en ik behoor daar jammer genoeg niet toe, dus blijf ik met heel veel plezier, fun en bekijks in mijn mx3 rijden.
PS. iedereen bedankt dat jullie niet een opmerking hebben geplaatst over de (on)gewassen staat van mijn mx3
Maar wanneer money no object is, mag je bij mij toch echt wel een ferrari voor de deur zetten. En in het rijtje Ferrari 612 Scaglietti, Mercedes CLS, Maserati Qautroporte etc etc ( de 4deurs coupe's) staat de Scaglietti ook zeker hoog in mijn rijtje.
Maar het 'money is no object' statement geldt slechts voor een select gezelschap, en ik behoor daar jammer genoeg niet toe, dus blijf ik met heel veel plezier, fun en bekijks in mijn mx3 rijden.
PS. iedereen bedankt dat jullie niet een opmerking hebben geplaatst over de (on)gewassen staat van mijn mx3

er is maar één ding beter dan een mazda mx3 en dat is mijn vriendin (maar het is wel een close call ;-)
-
- Super-Pilot