Uitgebreide Repo in de Total-Tuning
Moderator: Moderators
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
Uitgebreide Repo in de Total-Tuning
Hoe zit dat nou eigenlijk?
Moet ik hun bellen ofzo dat ik een afspraak moet maken en dat er dan een fotograaf komt?
Ik zie wel op hun site staan dat je foto,s moet mailen maar die komen dan in My Car helemaal achterin het boekje en ik wil juist een uitgebreide repotage.
Moet ik hun bellen ofzo dat ik een afspraak moet maken en dat er dan een fotograaf komt?
Ik zie wel op hun site staan dat je foto,s moet mailen maar die komen dan in My Car helemaal achterin het boekje en ik wil juist een uitgebreide repotage.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
denk dat je ff contact op moet nemen ja.
en anders ff contacten met sam (mashamoto)
die heeft er ook ingestaan natuurlijk (uitgebreid)
maar weet wel (heb het toen is getjekked bij hun)
dat er zeer veel gedaan moet zijn zowel exterieur en alle andere dingen.
voor een uitgebreide repo hebben ze mij verteld.
hun hadden het er toen ook over dat een mx-3 niet een allerdaagse auto is maar echt een liefhebbers auto en daardoor minder snel kans maakt op een grote repo
en anders ff contacten met sam (mashamoto)
die heeft er ook ingestaan natuurlijk (uitgebreid)
maar weet wel (heb het toen is getjekked bij hun)
dat er zeer veel gedaan moet zijn zowel exterieur en alle andere dingen.
voor een uitgebreide repo hebben ze mij verteld.
hun hadden het er toen ook over dat een mx-3 niet een allerdaagse auto is maar echt een liefhebbers auto en daardoor minder snel kans maakt op een grote repo

S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
dus staan er in die blaadjes 9 van de 10 keer golfjes, opeltjes en al die andere meuk waar elke jan met de pet mee rijdt...
wat een slecht argument van hun zeg...
maar goed, denk dat je voor een full repo ook echt wel wat meer moet doen als een bodykitje en velgjes plaatsen.. dan kom je inderdaad toch bij een volledige ombouw binnenin en buitenom

wat een slecht argument van hun zeg...
maar goed, denk dat je voor een full repo ook echt wel wat meer moet doen als een bodykitje en velgjes plaatsen.. dan kom je inderdaad toch bij een volledige ombouw binnenin en buitenom
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
ja precies !
jah ik vond het argument ook erg wazig hoor.
ik dacht van ok je ziet dus liever een kadetteke ofzo
maar goed het zal wel.
maar voor een volle repo zal je echt een soort wagen als sam of miquel hadden, moeten hebben denk ik.
jah ik vond het argument ook erg wazig hoor.
ik dacht van ok je ziet dus liever een kadetteke ofzo

maar goed het zal wel.
maar voor een volle repo zal je echt een soort wagen als sam of miquel hadden, moeten hebben denk ik.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
RichMX-3 schreef:ja precies !
jah ik vond het argument ook erg wazig hoor.
ik dacht van ok je ziet dus liever een kadetteke ofzo![]()
maar goed het zal wel.
maar voor een volle repo zal je echt een soort wagen als sam of miquel hadden, moeten hebben denk ik.
goed, vaak zijn die autos wel totaal gedaan he, dus dan is het wel een volledige repo waard...
dan valt er ook wat te vertellen in een stukje tekst, wat er interieur gebeurd is, wat er met de audio gedaan is etc... en dan moet het ook wel wat speciaals zijn, poly install in de kofferbak oid...
daar komt toch helaas de gemiddelde auto van de club niet voor in aanmerking ( paar nagelaten dan die echt totaal onderhanden zijn genomen)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
ja dat snap ik natuurlijk !
haha mijn mx3 zou je ook echt geen 2 pagina's vol over kunnen schrijven.
ja tuurlijk wel maar niet kwa extra's en bijzonderheden.
met dit lettertype
nee maar ik vroeg me meer af wat voor eisen/richtlijnen hun stelden.
zodoende.
maar ben benieuwd marcel ! zou wel tof zijn
haha mijn mx3 zou je ook echt geen 2 pagina's vol over kunnen schrijven.
ja tuurlijk wel maar niet kwa extra's en bijzonderheden.
met dit lettertype

nee maar ik vroeg me meer af wat voor eisen/richtlijnen hun stelden.
zodoende.
maar ben benieuwd marcel ! zou wel tof zijn

S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
ik heb ook 2 repo's gehad, eerste in auto & tuning (toen nog GTI tuning & design), en later in Total Tuning, je moet contact zoeken met hugo klaver, je stuurt al de gegevens over de auto en zoveel mogelijk foto's ervan naar zijn mail adres, die staat op de TT site bij contact.
meer hoef je niet te doen, als ze het wat vinden neemt ie vanzelf contact met je op.
meer hoef je niet te doen, als ze het wat vinden neemt ie vanzelf contact met je op.
Laatst gewijzigd door mx3freak op 20 sep 2007, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
even a broken clock gets to be right twice a day.
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)